Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lindsay Stuijt - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Lindsay Stuijt - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Door: Linzie

Blijf op de hoogte en volg Lindsay

10 April 2007 | Nederland, Nijmegen

Zo, dat was me het dagje wel weer!

Veel moeten regelen nog, ik ben zelfs nog niet helemaal klaar met inpakken, maar het vertekken is toch duidelijk in zicht...

Heb er heel veel zin in! Vanmiddag sprak ik Esmee (van mijn opleiding) nog op MSN die intussen in Zuid-Afrika zit. Ze zei dat het er super mooi is!

Wel zwaar, afscheid nemen van iedereen, ook al is het maar 3,5 maand. Had niet gedacht dat het nog zoveel moeite zou kosten. Maar daar staat een geweldige ervaring tegenover, dus het is voor een goed doel!

Trouwens nog iedereen bedankt voor de smsjes, mailtjes, belletjes en andere berichten die jullie hebben gestuurd! Super lief allemaal.

Ik vertrek om (als het goed is) 16.25 uur in Dusseldorf, het zal een lange vlucht worden. We moeten twee keer overstappen, in Parijs en in Johannesburg. Woensdagochtend verwacht ik ergens aan te komen in Durban... Lekker brak van de reis haha...

Zodra ik er ben zal ik snel een berichtje achterlaten!

Dikke kus en veel liefs,
Linds

  • 10 April 2007 - 02:39

    Heleen:

    Nou Linds, daar ga je dan bijna! Ik wens je echt een super tijd toe! Maar dat zou vast wel lukken! Afscheid nemen is idd zwaar, maar dat gaat snel weer goed komen! Lieve Linds, maak er wat van! heel veel succes en veel plezier!! Dikke kus

  • 10 April 2007 - 05:20

    Boukje:

    Hey Linds

    Wij gaan je missen hoor!! Maar ik weet zeker dat je daar in Zuid-Afrika de tijd van je leven gaat hebben. Dus geniet en denk maar niet teveel aan ons ;)

    Tot gauw!!!!!!!!

    Liefs Boukje

  • 10 April 2007 - 05:21

    Boukje:

    Oh ja en Janneke, je mag me ook gewoon mailen hoor ;)
    boukjebouwmeister@hotmail.com ;)

  • 10 April 2007 - 07:18

    Beray:

    Linds, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!! enjoy xxx Beray

  • 10 April 2007 - 07:25

    Judith:

    Hey Linds!

    Zet ém op! Heel veel plezier! :)
    Kussie

  • 10 April 2007 - 10:34

    Brigit:

    hey meis

    oooh ben zo benieuwd hoe je het daar vindt!!
    lijkt me zo super gaaf

    heel erg veel plezier..ga je missen maar zie je snel weer :D tijd vliegt vast voorbij!!

    stuur je nog wel smsje

    dikke knuf xxx bri HAVE FUN

  • 10 April 2007 - 10:50

    Linda En Esmée:

    Lieve Linds, we wensen jou het allerbeste toe en een hele goeie reis. Ja ja het is nu zover. Pas goed op jezelf! We missen je nu al **snif snif** Dikke smakerd van Esmée!

  • 10 April 2007 - 10:58

    Floran:

    Haaai Lindsay, heel veel plezier in Afrika, ik zal je weblog goed in de gaten houden! Goede reis! Groetjes Floran

  • 10 April 2007 - 16:07

    Sarah:

    meiss ik wens je heeeeeeel veel plezier;)
    geniet ervan!!! en wil wel op de hoogte blijven he;)
    neem je je mobiel mee? kan ik je tenminste smsen als je jarig bent...
    Kuwzz (K) saar

  • 10 April 2007 - 17:26

    Sanne:

    Zo, dat was raar, afscheid nemen op het vliegveld van Dusseldorf. Maar ik vind het fijn dat ik met je mee ben geweest, en ik hoop snel te kunnen lezen dat alles goed is gegaan en dat je veilig aan bent gekomen :)
    Ik wacht op je berichtje :))

    Dikke kuss Sanne, en de groetjes aan Marieke :)

  • 10 April 2007 - 19:31

    Jenna Gudden:

    HeY,
    Ik ben nu aan het oppassen bij de familie van Pul en ik hoorde net dat jij zo'n supergave reis gaat maken. Nu vast in het vliegtuig, maar je zal dit vast later nog lezen...dus vanuit het dorpje Wehl wil ik je heel plezier toewensen in Afrika!

    Groetjes Jenna

  • 11 April 2007 - 10:10

    Anne:

    hey linds! ik dacht gisteravond aan dat jij en marieke gingen vertrekken. ben dus helemaal vergeten jou nog super veel plezier te wensen! bij deze dus! tot over 3,5 maand! ik zie je snel weer! Een hele dikke knuffel en kus van anne.

  • 11 April 2007 - 16:03

    Manonnderzeeërrr:

    jaaaaaaaa als het goed is nu denk ik onderhandd aangekomen aan de andere kant van hier!! goede reiss gehad?
    ik volg je volgende berichten!!
    succes dearn!!! liefsss kuss manonnzel

  • 11 April 2007 - 18:27

    Monique:

    Zelf net terug uit Cuba, jij nu in Zuid Afrika. Goede reis gehad? Wat zijn je eerste indrukken? Veel moois en goeds daar toegewenst!

  • 12 April 2007 - 05:05

    Linda En Esmée:

    Lieve Linds van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je in dat verre Afrika door de mensen om je heen, vandaag een beetje verwend wordt. Drink maar een lekker cocktail namens ons. Lieverd een hele dikke knuffel vanuit Dinxperlo.

  • 12 April 2007 - 10:08

    Juud:

    Hey Lindss!!

    Gefeliciteerd, 20 jaar alweer! ;) Al een jetlag? Hiero in Zevenaar begint de lente, 't wordt komend weekend rond de 25 graden. Heerlijk! Maar in in Durban zal 't vast wel warmer zijn! :P Have fun op je verjaardag en geniet!!

    Verjaardagskus voor jou
    Judith

  • 12 April 2007 - 10:36

    Grego:

    Hoi Lindsy
    Hartelijk gefeliciteerd en geniet vandaag daar in Z.A. van je verjaardag.
    Een goede reis gehad, en wat zijn je eerste indrukken?

    Groetjes Els en Grego

  • 12 April 2007 - 11:27

    Stan Jeanette Kids:

    Van harte proficiat met je verjaardag. Hoe is dat nu je verjaardag vieren in het verre Afrika. Of ben je nog aan het bijkomen van de verre reis? Heel veel plezier en maak er wat van. Wij zullen vanavond een Afrikaans wijntje open trekken en op jou proosten.
    Liefs van ons allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsay

Reizen is een van mijn grootste passies, en dat deel ik graag met anderen! Lees hier mijn avonturen en ervaringen in het buitenland. Life is what you make it!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 58753

Voorgaande reizen:

08 Juli 2019 - 13 Augustus 2019

Rondreis door Thailand, Cambodja en Laos

19 Juli 2017 - 10 Augustus 2017

Op ontdekkingstocht door Thailand

16 November 2014 - 04 December 2014

Nichtenreunie in Vietnam

29 Juli 2013 - 14 Augustus 2013

Rusland

17 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Backpacken in Indonesië

30 April 2011 - 14 Mei 2011

India

20 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Argentinie

01 Mei 2010 - 01 Juni 2010

Thailand en Maleisie

08 September 2009 - 15 Oktober 2009

China

01 April 2007 - 31 Juli 2007

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Japan

30 November -0001 - 30 November -0001

Brazilië

Landen bezocht: